حضور آقایان در شوی لباس زنانه!!!+عکس
پنج شنبه 12 تير 1393 ساعت 14:14 | بازدید : 191 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

 این روزها تب و تاب شوی لباس به صورت زیر زمینی افزایش پیدا کرده است تا تولید کنندگان مد در کشور بتوانند بازار مد تابستان را در قبضه خود در بیاورند.

بر اساس این گزارش خانه مد ایران اقدام به برگزاری نمایشگاه مد مانتوهای ورزشگاهی ایران کرده است.

این مانتوها با اقتباس از رنگ پرچم ایران و پیراهن طراحی شده برای تیم ملی فوتبال ایران٫ به علاقه‌مندان عرضه شده است.

اسم چهار مانتوی طراحی شده در خانه مد ایران آرک ایرانی، مانتوزا، پانچویوز و مانتویوز است.

نکته قابل توجه در این شوی مانتو حضور گسترده آقایان در این نمایش است در حالی که تا پیش از این ورود آقایان به نمایش های لباس های زنانه ممنوع بود.

ویژگی دیگر این نمایش مانتو های ورزشی استفاده از پرچم ایران در این لباس ها بود به طوری که یکی از مانتو های کاملا پرچم ایران بود با این تفاوت که به جای علامت الله از علامت یوزپلنگ استفاده شده بود.

اگرچه یوزپلنگ ایرانی از جایگاه بالایی برخوردار است اما قطعاً نمی توان به این بهانه پرچم کشورمان که هویت ملی و دینی ماست را تا حد یک مانتو پایین آورد و علامت الله را در میان آن حذف کرد.

در این شوی مانتو همه مدل ها با پوشیدن ساپورت پرچم ایران را به به شکل مدلی درآورده و بر تن خود پیچیده اند. 

امید است مسئولین فرهنگی کشور نسبت به برگزاری شو های لباس دقت بیشتری داشته باشند تا مبادا به فرهنگ اسلامی و ایرانی کشور لطمه ای وارد شد.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


جنجال در مترو به خاطر دختر مورد علاقه
پنج شنبه 12 تير 1393 ساعت 14:12 | بازدید : 206 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

پسر ساکن آمریکا که به خاطر دختر مورد علاقه‌اش ایستگاه مترو را بهم ریخت،‌ به دادسرا فرستاده شد.

 ساعت 19 و 40 دقیقه، چهارم تیر ماه ماموران کلانتری 126 تهرانپارس از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی تهران بزرگ از یک مورد درگیری بر روی سکوی شمالی ایستگاه متروی شمالی تهرانپارس مطلع و جهت همکاری با عوامل حراست متروی تهرانپارس بلافاصله در موقعیت حاضر و به بررسی پرداختند.
 
در بررسی های پلیسی و تحقیق از عوامل حراست ایستگاه مشخص شد ، دقایقی قبل برابر اعلام اتاق کنترل مترو فردی به عنوان آرمان 23 ساله اقدام به ورود به حریم ریلی، عربده کشی، ایجاد رعب و وحشت و بر هم زدن نظم عمومی کرده است، که این کار موجب قطع برق و ایجاد ازدحام جمعیت و تاخیر در حرکت قطارها شده است.
 
سپس ماموران در اقدامی ضربتی متهم را بازداشت و از داخل تونل بیرون آورده و به اتاق حراست منتقل کردند
 
متهم در اتاق حراست در حالی که ماموران را تهدید می کرد، گفت: من 16 سال است که در آمریکا زندگی می‌کنم و به خاطر ازدواج با دختر مورد علاقه‌ام به ایران آمدم و امروز او را در ایستگاه مترو پیدا کردم ولی او به درخواست من جواب رد داد و من نیز دست به چنین اقداماتی زدم.

سپس دختر مورد علاقه آرمان که نازنین نام داشت به اتاق حراست دعوت شد و او نیز با تائید گفته‌های آرمان به عنوان شاهد به همراه پسر تبهکار به کلانتری منتقل شد.

سرهنگ علیرضا ناصری نژاد رئیس کلانتری 126 تهرانپارس با تائید این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: پس از تشکیل پرونده متهم جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا فرستاده شد.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


برخورد نیروی انتظامی با روزه خواری
پنج شنبه 12 تير 1393 ساعت 14:9 | بازدید : 195 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

شروع ماه مبارک رمضان، پلیس تهران بزرگ طرح ویژه برخورد با تظاهر به روزه خواری را در اماکن عمومی پایتخت به اجرا گذاشته است.  
 
به گزارش روز شنبه مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، ماموران موتورسوار و خودرویی پلیس پایتخت با هرگونه تظاهر به روزخواری از جمله استعمال دخانیات برخورد می کنند. 
 
ماموران پلیس اماکن تهران بزرگ ضمن بازدید از اغذیه فروشان در نقاط مختلف شهر نسبت به برخورد با واحدهای صنفی متخلف این حوزه و پلمپ آنها اقدام می کنند. 
 
سرهنگ ˈعلیرضا محرابیˈ رییس پلیس امنیت تهران بزرگ در این باره گفت: تسهیلات ویژه ای برای اغذیه فروشان، طباخی ها و حلیم فروشی ها در نظر گرفته شده است، بدین صورت که این صنوف می توانند از اذان مغرب تا سحر به فعالیت های صنفی خود ادامه دهند. 
 
وی با تاکید بر این که برابر دستور صادره با فعالیت غیرمجاز اغذیه فروشی ها در تهران به طور جدی برخورد می شود، اظهار کرد: مامورین پلیس پایتخت با هرگونه تظاهر به روزه خواری به طور جدی برخورد کرده و با توجه به هماهنگی های به عمل آمده با مقام محترم قضایی خودروی افرادی که تظاهر به روزه خواری کنند، توقیف می شود. 
 
وی همچنین از تامین امنیت بوستانها، مراکز فرهنگی، تفریحی و مذهبی تهران پس از افطار در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: برابر تدابیر اتخاذ شده مامورین پلیس تهران با گشت های پیاده و موتور سوار تامین امنیت این مراکز را برعهده خواهند داشت. 
 
محرابی افزود: شهروندان تهرانی در صورت مشاهده فعالیت غیرمجاز واحدهای صنفی پذیرایی می توانند مراتب را از طریق شماره 110 به پلیس اعلام تا موضوع در اسرع وقت رسیدگی شود.


 

2zhi9u46z2qf3movbru.jpg

2n0n7rclbuaz1mubw1m3.jpg


37fzwkt2tj3zetuu3e57.jpg
43keza3gikmt2t24jiv.jpg
exwwcwnuyyv0rd9y787.jpg
ga8nzxsyq103qsbrritt.jpg
gef7973363p6or66qvju.jpg
j3yu7oxy26wwdrtwct3.jpg
lo7qfeluahuzgiffjbdp.jpg
nxi8b8smbdibfsfvyqp.jpg
tvldv66m2v0idmlx1pk2.jpg
ulmm6mc6no78kbssx5tr.jpg
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


زورگیری شبانه از زن جوان در اتاق خواب
پنج شنبه 12 تير 1393 ساعت 14:8 | بازدید : 187 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

 دو شرور که اقدام به زورگیری از یک خانواده در نیمه های شب کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی مراجعه خانمی به پلیس آگاهی و اعلام اینکه در نیمه های شب در حالی که در خواب بوده دو نفر با شمشیر و قمه وارد منزل وی شده اند و با تهدید به قتل خودش و فرزندانش اموال و گوشی همراهش را سرقت برده اند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
 
سرهنگ حسین بیدمشکی اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع اکیپی ویژه از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت های عنف موضوع را مورد بررسی قرار داده و با دعوت از مالباخته اظهارات وی را اخذ و دستگیری عاملان این سرقت را آغاز کردند.
 
وی تصریح کرد: در همان مراحل ابتدایی فرد مالخری را که اقدام به خریداری دو دستگاه تلفن همراه مسروقه کرده بود را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.
 
این مقام مسئول انتظامی ادامه داد: در بازجویی های به عمل آمده از مالخر دستگیر شده یکی از متهمان به نام "امیر" که از سارقان زورگیر و شرور منطقه مشهد بود و سوابق کیفری متعددی را در پرونده خود داشت، شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد.
 
کارآگاه بید مشکی افزود: پس از دستگیری متهم و بازجویی های به عمل آمده، دومین متهم نیز به نام "اصغر" که او نیز از افراد شرور و خطرناک منطقه بود، شناسایی و ماموران جهت دستگیری وی به سمت مخفیگاهش اعزام شدند.
 
به گفته رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی،  اصغر که با دیدن ماموران قصد فرار ار طریق پشت بام را داشت دستگیر و در بازرسی به عمل آمده از منزل او تعداد دو قبضه شمشیر و قمه کشف و ضبط شد.
 
وی با بیان اینکه متهمان در بازجویی های به عمل آمده صراحتا به بزه انتسابی معترف شدند، خاطر نشان کرد: در زمان دستگیری متهمان تعدادی از اهالی محل نیز با مراجعه به ماموران و شکایت از آنان اظهارات خود را اعلام و علت اینکه تاکنون به مراجع قضایی مراجعه نداشتند را شرارت و زورگیری‌های آنان و تهدید های انجام گرفته بیان داشتند.
 
گفتنی است، متهمان با تکمیل پرونده به دادسرا منتقل شدند.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


از اجیر کردن 320 موتوری برای پس گرفتن زمین تا چاقوکشی به خاطر احساسات ظریف
پنج شنبه 12 تير 1393 ساعت 14:4 | بازدید : 201 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

به یاد می‌آورد که پدرش را به‌خاطر او کشته‌اند و پیرمرد پیش از آنکه سرش را بگذارد به چشمانش خیره شده و گفته است: «از همه بچه‌هام راضی‌ام، الا تو.» و این حرف مثل پتک توی سرش خورده و هنوز منگ «آقِ پدر» است.

اگر حرف نزند، دهانش معلوم نیست؛ انبوهی از موهای مشکی و یکدست با خمی ملایم از زیر بینی کشیده و قوس‌دارش رُسته و روی لب پایین ختم شده است و مانند مشتی بسته دهان را در دل خود پنهان کرده است، اما وقتی حرف می‌زند، وقتی می‌خندد، مشتش باز می‌شود و دندان‌هایی درشت و زرد بیرون می‌افتند.

صدایش بی‌پروا و دورگه است. گاهی با انگشت شست و اشاره، کف دور لب‌ها را می‌چیند و انگار خط خاطره‌ای را در یادش دنبال کند، چشمانش را به جایی که هیچ جا نیست، می‌دوزد. می‌گوید از 15سالگی پای رفیق بد و زغال خوب نشسته و همان زمان‌ها دستش با چاقو آشنا شده است. کمی بعد ترک مردی را که رفت‌و‌آمدهای نامربوط به محله‌شان داشته را «کاردی» کرده و از هول این خط و خون، پاهایش برای اولین‌بار، راه فرار را تجربه کرده‌ است.

به یاد می‌آورد که پدرش را به‌خاطر او کشته‌اند و پیرمرد پیش از آنکه سرش را بگذارد به چشمانش خیره شده و گفته است: «از همه بچه‌هام راضی‌ام، الا تو.» و این حرف مثل پتک توی سرش خورده و هنوز منگ «آقِ پدر» است.

یک سالی را در طویله زندگی کرده و بعد رفته است دنبال «شرخری». چند سال بعد، بد کتک می‌خورد و وقتی جنازه یکی از رفقایش را می‌اندازند پیش چشمانش، حالش بد می‌شود، آنقدر بد که کارش می‌کشد به بیمارستان روانی و سه ماه بستری می‌شود و... .

گفت‌وگوی ما با مردی است که حالا 40سال را رد کرده است، روی سر و صورتش جابه‌جا موی سپید روییده و به گفته خودش از شر و شور افتاده و سر عقل آمده است و سراغ خلاف نمی‌رود، اما «حقمو با روش خودم می‌گیرم و اگه پا بده گاهی شرخری هم می‌کنم.»

برای این کار هم دو دلیل دارد؛ «من کار مردم‌رو راه میندازم، ثواب هم داره، اصلا یه جورایی کار خیرِ.» و دیگری اینکه «گرگ همیشه گرگ است!»

از اجیر کردن 320 موتوری برای پس گرفتن زمین تا


 اگه موافقی از دوران کودکی و خانواده‌ات شروع کنیم.

خانواده، بخوام خلاصه بگم، 24تا داداشیم و هفت‌تا خواهر از هفت‌تا مادر. من بچه زن هفتم بابامم.

 درس هم خوندی؟

دو کلاس.

 چرا ادامه ندادی؟

چون علاقه نداشتم، نمی‌کشیدم. اون زمان مثل الان نبود، کسی که درس نمی‌خوند سریع می‌فرستادنش سرِ کار، منم می‌رفتم دنبال گله، چوپان بودم، اینو همیشه با افتخار گفتم.

 چی شد که رفتی سراغ شرخری؟

موقعی که زندگی رو آدم فشار میاره، وقتی اعتیاد‌ داری، وقتی بی‌پولی، دست به هزارتا کار می‌زنی. شما حساب کن یه بابایی که سر گذر وایساده، مستاجره، سه‌تا بچه داره و اعتیادم داره، باید نون ببره خونش. حالا باید چیکار کنه وقتی کار نیس؟ یا می‌ره دزدی یا می‌ره چک نقد کنه دیگه.

 یعنی شما هم از مجبوری افتادی توو خطش؟

آره، منم از مجبوری افتادم توو خط، وگرنه هیچ‌کس سر بی‌دردشو به درد نمیاره و دنبال دردسر نمی‌گرده.

 هرکی مجبور بود باید بره دنبال این کار؟

دیگه بعضیا می‌رن.

 یعنی الان برای نون شب موندی که می‌ری دنبال شرخری؟

اولندش الان دیگه زیاد نمی‌رم پی این کار و شرخری شغل دوم منه و مثه بقیه کار می‌کنم و پول درمیارم. دومندش الان وضعم بد نیست، خونه و ماشین دارم، هرچند قیمتی نیستن. این کارو، تفننی، اگه پا بده سفارش قبول می‌کنم.

 خب، شما که الان وضعت خوبه و شغل هم‌ داری چرا هنوز شرخری می‌کنی؟

آدمی که نون این کارو خورد، سخت می‌شه بذاره کنار، اصلا شاید غیرممکن باشه براش. بعضیا مثه لَته (دستمال کهنه) بنزینین، همیشه احتمال خطرشون هست، هزار رقم احتمال داره جرقه بخورن و آتیش به پا کنن. به‌عنوان مثالش من خودم وقتی معتاد بودم سیم جوش رو دیدم، مغزم جرقه خورد، با خودم گفتم عجب سیم خوب و باریکیه، جون می‌ده برای دودگرفتن. پول شرخری و یه‌سری کارا هم این‌طوریه دیگه، می‌ره توو مخ آدم.

 برگردیم به بحث اصلی، از اولین تجربه شرخری‌ا‌ت برام بگو؟

چن وقتی بود زن گرفته بودم، پول‌مول نداشتم. رفتم تهران واسه کار، بعد چند وقت برگشتم مشهد، اومدم «چاهشک» (یکی از روستاهای اطراف مشهد) و توو یه مغازه زندگی کردم، بعد یه بنده‌خدایی اومد گفت «یه خونه‌باغ دارم که گوسفندام توشه، گوسفندامو بیرون می‌کنم، تو اسباباتو بیار اونجا.» یه سالی رفتم اونجا زندگی کردم، طویله گوسفنداش بود. ننگم هم نمی‌کنه. بعد یه سال همون یارو که طویله‌رو به هم داده بود، اومد و گفت «ما با فلانی دعوا داریم، هستی.» گفتم «ها که هستم.» دعواشون سر چند هکتار زمین بود که ظاهرا یارو از چنگش درآورده بود. خلاصه من بودم و یه خدابیامرز دیگه که بعدنا اعدامش کردن. با طرفا درافتادیم، اونا کم آوردن و بعد زمینارو گرفتیم. روز بعدش همون یارو که سفارش داده بود، صدمتر زمین، هفت‌شاخه آهن، 50کیسه سیمان و هفت،‌هشت تا ماشین آجر برام خالی کرد و منم همون‌جا خونه ساختم. این قضیه مال 17سال پیشه. بعد از مدتی قمار زدم و 800هزارتومن باختم. قرار شد پول طرفو بدم که نتونستم، خونه‌رو گذاشتم واسه فروش به چهارمیلیون‌و20. شب رفتم یه جایی و مواد ‌کشیدم. بعد نفهمیدم چی شد و خونه‌رو به یک‌و500 از چنگم درآوردن. خلاصه 800تومن دادم به قرضم، 700تومن دیگه‌رو هم توو 10روز توو قمار باخت دادم. بعد این جریان بود که زنم یه سکته ناقص زد و رفت خونه باباش و منم افتادم پی این کار.

 چرا قبول کردی؟

توو طویله زندگی می‌کردم، بنده خدا به هم جا داده بود، بعدشم گف «بهت زمین می‌دم بیا وایسیم جلوی اینا.» منم به‌خاطر اینکه واسه زن و بچم یه سرپناه درست کنم این کارو کردم، ولی بعدش ادامه پیدا کرد، تو جای من بودی این کارو نمی‌کردی؟

 شما که یه سرپناه می‌خواستی و اون‌رو هم به دست آوردی، دیگه چرا ادامه دادی؟

این مدل پول‌خوردن اینطوریه، یه بار که مَزَش رفت زیر دندون کسی، اگه پنج‌سال هم بگذره و توبه کرده باشه و یه مورد دیگه بخوره به پستش، امکانش خیلی زیاده که بره سمتش. گذشته از این حالم هم زیاد خوب نبود، چند تا پرونده توو بیمارستان روانی دارم و بعضی وقتا نمی‌فهمیدم چیکار می‌کنم. یه وقت می‌دیدی سه‌ماه از خونه می‌زدم بیرون و خودم نمی‌فهمیدم کجا بودم و چیکار کردم. خوب با این حال و احوال که نمی‌شد کار درست و حسابی داشت.

 مادرزادی بود؟

نه، دو تا دلیل داشت؛ یکیش اینکه تصادف کردم. قبل از اون، حدود 20سال پیش بی‌گناهِ بی‌گناه یه کتک بد خوردم. جنازه رفیقمو انداختن جلو چشام، اون صحنه‌رو که دیدم ریختم به‌هم، ترسیدم، بدجور به‌هم شوک وارد شد و از همون موقع مغزم به هم ریخت. بردنم بیمارستان روانی بستریم کردن. از بیمارستان که مرخص شدم، بعد چن وقتش داماد شدم. بعدش که بیشتر به هم ریختم واسه این بود که یه هفته بعد از اینکه عقد کردم، گرفتنم بردنم زندان ارومیه، 9ماه زندان ارومیه بودم. الان بهترم، امام‌رضا(ع) شفام داد. زنم نذر و نیاز کرد، ‌دارو دوا هم مرتب خوردم و می‌خورم و دو، سه‌سالیه که بهتر شدم.

 زندان واسه چی؟ اونم ارومیه؟

از سربازی فرار کرده بودم، ولی همون 9ماه زندانی بیشتر داغونم کرد، فشار عصبی زیادی داشتم. سه‌سال درگیر خدمت بودم، آخرم خدمت‌رو تموم نکردم و چند سال پیش بود که معافی خوردم و بالاخره کارت گرفتم.

 چرا فرار می‌کردی؟

دیگه بعضیا مثل من سادیکس (سادیسم) فرار دارن. منم نمی‌تونستم خدمت کنم.  

 برگردیم به بحث کار و کاسبی، تا حالا چند تا چک نقد کردی؟

والا حسابش که از دستم دررفته.

 الان مظنه بازار چطوره؟ چند درصد از چک‌رو برمی‌داری؟

من به نرخ بازار کاری ندارم، خودم نرخ تعیین می‌کنم، مثلا پنج‌میلیون‌تومن مبلغ چک باشه، یه‌تومن می‌گیرم نقد می‌کنم. اخلاقم اینطوریه دیگه.

  برا چک نقدکردن آدم می‌فرستی یا خودت می‌ری؟

نه، خودم می‌رم، اصلا باس خودم برم، کسی نمی‌تونه کار منو انجام بده. زیادم دنبال کارای گنده و پردردسر نمی‌رم که آدم لازم داشته باشه.

 تا حالا چکی هم بوده که نتونی نقدش کنی؟

نه، مورد این‌جوری نداشتم، فقط یکی بود شبانه فرار کرد و رفت اسفراین (از شهرهای استان خراسان). البته صاحاب چک نصف پولی که برای نقدشدن چک قرار گذاشته بودیم، به هم داد.

 کسی‌رو هم با چاقو زدی برای چک نقدکردن؟

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


افشای راز گم شدن یک مرد پس از ۷سال
پنج شنبه 12 تير 1393 ساعت 14:0 | بازدید : 241 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )
خواهر و برارد در شکایت خود به ماموران گفتند: «پدرمان را از سال 86 ندیده‌ایم. او جدا از ما زندگی می‌کرد و سه سال است که از وی بی‌خبر هستیم. وقتی از همسرش سوال می‌کنیم چه اتفاقی افتاده می‌گوید او به خارج سفر کرده ‌است.» خواهر و برادری مهر سال 89 به ماموران پلیس کرج مراجعه کردند و مدعی شدند پدرشان گم شده ‌است. آنها در شکایت خود به ماموران گفتند: «پدرمان را از سال 86 ندیده‌ایم. او جدا از ما زندگی می‌کرد و سه سال است که از وی بی‌خبر هستیم. وقتی از همسرش سوال می‌کنیم چه اتفاقی افتاده می‌گوید او به خارج سفر کرده ‌است.» فرزندان این مرد توضیح دادند: «سال80 بود که سیمین وارد زندگی پدرمان شد و پدرمان با او به صورت صیغه‌ای ازدواج کرد بعد از چند سال مادرمان به صورت توافقی از پدرمان جدا شد و ما هم با مادرمان زندگی می‌کردیم. در این مدت با پدرمان ارتباط داشتیم و او را می‌دیدیم اما سه سال است که هر بار به سراغ پدرمان می‌رویم سیمین می‌گوید او به خارج‌ رفته‌ است و با کسی هم در تماس نیست امکان نداشت پدرمان جایی برود و به ما خبر ندهد او اصلا درباره خارج‌رفتن صحبت هم نکرده‌ بود.» ماموران، سیمین را برای به‌دست‌آوردن اطلاعات بیشتر مورد بازجویی قرار دادند. او گفت: «سال 80 بود که شوهرم رحیم به اتفاق همسر اولش به خواستگاری من آمد و ما به صورت صیغه‌ای با هم ازدواج کردیم چهارسال بعد همسر اول شوهرم که با من خیلی بد شده‌ بود از او جدا شد و رفت. رحیم هم من را عقد دایم کرد چون ما یک بچه‌ داشتیم. بعد از آن بچه‌هایش دیگر سراغش نیامدند و هیچ خبری از آنها نشد. شوهرم از این موضوع ناراحت بود اما به روی خودش نمی‌آورد تا اینکه سه‌سال قبل گفت می‌خواهد برای کار به خارج برود. مبلغی پول در بانک گذاشت تا سود آن را بگیرم و امرار معاش کنم. از آن به بعد هم دیگر با من تماس نگرفته‌ و نمی‌دانم کجاست.» این زن گفت: «شوهرم قبلا هم به ژاپن رفته بود و مدتی در آنجا کار می‌کرد. او به من گفت این بار نیز از ترکیه به ژاپن می‌رود. البته شوهرم در این مدت نه پولی برایم واریز کرده و نه تماسی داشته ‌است و من دقیقا نمی‌دانم او کجاست.» بررسی زندگی شخصی این زن فاش کرد او از مدتی قبل با شوهرش اختلافات شدیدی پیدا کرده ‌بود و حتی کار به درگیری رحیم با خانواده همسرش کشیده شده و رحیم یکی از برادران سیمین را کتک زده و از خانه بیرون کرده بود. ماموران همچنین متوجه شدند خودرویی که به نام مقتول است توسط پلیس توقیف شده ‌است. آنها وقتی در این خصوص تحقیق کردند فهمیدند خودرو در اختیار مردی به نام احمد بود. به همین دلیل احمد مورد بازجویی قرار گرفت و اعتراف کرد توسط سیمین و مردی به نام شایان اجیر شد تا رحیم را بکشد و این خودرو هم دستمزدش بود. احمد گفت: من با شایان دوست بودم او به من گفت زنی به نام سیمین می‌خواهد شوهرش را بکشد و گفته هرکسی قبول کند این کار را انجام بدهد به او هشت‌میلیون‌تومان دستمزد می‌دهد. من هم قبول کردم روز حادثه سیمین و شایان، رحیم را که مردی مسن بود به باغ برادر من آوردند وقتی با ماشین وارد باغ شدند من دست‌وپای رحیم را بستم و با طناب خفه‌اش کردم. آنها جسد مقتول را با ماشین خودش بردند قرار شد شایان جسد را در جاده‌ای دورتر از کرج رها کند. آنها بعد از اتمام کار ماشین را به عنوان دستمزد به من دادند.» شایان و سیمین پس از ثبت اعترافات احمد بازداشت شدند و مشخص شد آنها از سال‌ها قبل با هم رابطه‌ داشتند و همین رابطه هم انگیزه‌ای برای اختلاف و قتل رحیم بود. سیمین که همچنان سعی داشت واقعیت را پنهان کند به ماموران گفت: «من هیچ نقشی در این قتل نداشتم شوهرم گفته ‌بود به خارج می‌رود و من اصلا خبر نداشتم او با کسی اختلاف دارد.» وقتی فهرست مکالمات تلفنی شایان و سیمین گرفته‌ شد و به اثبات رسید که آنها با هم رابطه داشتند سیمین ادعای تازه‌ای را مطرح کرد و گفت: «بارها دخترم را تهدید کردند و گفتند او را می‌فرستیم جایی که شوهرت رفته‌ است من هم مجبور شدم ماشین رحیم را به آنها بدهم. وقتی ماشین توقیف شد چون پلیس به دنبال جزییات بود ترسیدم برای آزادکردن آن به پارکینگ بروم چون ماشین به نام شوهرم بود و وکالتی آن را به احمد منتقل کرده‌ بودم.» سیمین در حالی اتهام قتل را انکار می‌کرد که شایان هم به جرم خود اعتراف کرد و پرونده برای محاکمه به شعبه71 دادگاه کیفری‌ استان تهران ارسال شد. در جلسه رسیدگی به این پرونده بعد از اینکه نماینده دادستان درخواست خود را خواند و اولیای‌دم خواستار مجازات قصاص شدند احمد در جایگاه قرار گرفت و یک‌بار دیگر گفته‌های خود را درباره قتل تکرار کرد. او گفت سیمین و شایان وی را اجیر کرده ‌بودند. متهمان دیگر در دادگاه دخالت در این قتل را قبول نکردند. در نهایت هیات قضات احمد را به‌دلیل ارتکاب قتل به قصاص و به اتهام سرقت به سه‌سال حبس و شلاق محکوم کردند. دو متهم دیگر نیز به‌دلیل معاونت در قتل به 15سال حبس محکوم شدند. همچنین شایان به‌خاطر سرقت به سه‌سال حبس و پنج‌سال تبعید محکوم شد. سرانجام این احکام به‌جز مجازات سرقت در دیوانعالی کشور مورد تایید قرار گرفت و از آنجایی که اتهام سرقت دو متهم مورد ایراد دیوانعالی قرار گرفت، پرونده برای رسیدگی مجدد به شعبه 74 دادگاه کیفری فرستاده ‌شد. روز گذشته قرار بود شایان و احمد یک‌بار دیگر به اتهام سرقت محاکمه شوند که به‌دلیل اعزام‌نشدن از زندان وقت جلسه تجدید شد.
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


هتک حرمت گروهی در جنگل
پنج شنبه 12 تير 1393 ساعت 13:57 | بازدید : 252 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

دختر نوجوان، در حالی که عریان در کنار جاده فرار می‌کرد،توسط پلیس بزرگراه نجات یافت.

این حمله قبل از ساعت 09:00 روز جمعه در زمین های جنگلی، در نزدیکی رودخانه ای در جنوب انگلستان رخ داده است. به گفته پلیس برکشایر، این دختر نوجوان، مورد تجاوز گروهی قرارگرفته و درحالیکه عریان در کنار جاده فرار می‌کرد،توسط  پلیس بزرگراه نجات یافت.

در پی بررسی کارآگاهان پس از نجات قربانی مشخص شد، این قربانی 17 ساله  در حالی که  پیاده به سمت رودخانه در حرکت بوده ، توسط گروهی افراد شرور ربوده شده و در وسط جنگل مورد تجاوز جنسی قرار می‌گیرد. کارآگاهان متجاوزان را از روی نقشه ها و شماره پلاک ماشین شناسایی کرده و موفق به دستگیری 5 تن از آنها در نزدیکی رودخانه ای به نام جشن شدند.

کارآگاه بازرس نیکولا هاردلی گفت: به دلیل شرایط روحی بد این قربانی، ما هنوز نتوانستیم به جزئیات بیشتر حادثه و یک تصویر کامل از آنچه اتفاق افتاده است، برسیم. اما چیزی که می دانیم این است که این حادثه، در یک منطقه پوشیده از درخت بوده و توسط چند مرد صورت گرفته است. گفتنی است مردم انگلستان از ناامنی در شهر‌هایشان خشمگین شده اند و از دست پلیس نیز کاری ساخته نیست.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تفریح عجیب دختران کره ای + تصاویر
پنج شنبه 12 تير 1393 ساعت 13:55 | بازدید : 230 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

هر چند به نظر احمقانه است ولی دختران نوجوان کره ای اینطور فکر نمی کنند. این نوجوانان کیف های مدرسه خود را با وجود توانایی مالی فقط برای زیبایی وجلب توجه با استفاده از پوست و پاکت انواع خوردنی ها تهیه می کنند.

کافی است به یکی از آنها کیک، بیسکوئیت یا چیپس تعارف کنید حتما از شما درخواست پوست آن را هم خواهند کرد. با چسباندن این پاکت ها در کنار هم کیف و ساک های مدرسه برای خود درست می کنند و برای خود نمایی آن را به مدرسه می برند. احتمالا هر چه کیفشان عجیب تر باشد از نظر آنها جالب تر است.







|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مرگ دردناک یک کارگر در استخر قیر
پنج شنبه 12 تير 1393 ساعت 13:52 | بازدید : 252 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

فرمانده انتظامی شهرستان محلات گفت: سقوط در استخر قیر کارخانه تولید ایزوگام در این شهرستان جان کارگر 23 ساله را گرفت.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، سرهنگ «فرامرز گودرزی» افزود: این کارگر هنگام کار دچار سانحه شد و با سقوط در استخر قیر، به داخل دستگاه پمپاژ کشیده و سرش از تن جدا شد.

وی گفت: کارشناسان اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی، علت این حادثه را رعایت نشدن اصول ایمنی و استفاده از تجهیزات نامناسب با نوع کار عنوان کردند. 

سرهنگ گودرزی افزود: کارفرمایان باید رعایت نکات ایمنی و کارگاهی را جدی بگیرند تا از تکرار حوادث دلخراش پیشگیری شود.

اکنون شش واحد تولید ایزوگام در شهرستان محلات فعالیت دارند.

در سال جاری این نخستین حادثه کار منجر به فوت در واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان محلات بوده است.

شهرستان محلات واقع در جنوب شرقی استان مرکزی هفت و یک دهم درصد از مساحت استان مرکزی را به خود اختصاص داده و 53 هزار و 381 نفر جمعیت دارد
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


عکس/ پسر شيطون محسن چاووشي
پنج شنبه 12 تير 1393 ساعت 13:51 | بازدید : 182 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

محسن چاووشي به تازگي تصويري از پسرش زانکو را در صفحه شخصي خود به اشتراک گذاشت و نوشت: من يه بچه شيطون توي کوچه ها بودم .

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


چگونه صفحه لمسی گوشی را تمیز کنیم؟
پنج شنبه 12 تير 1393 ساعت 13:47 | بازدید : 179 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )
صفحه نمایش لمسی تلفن همراه شما لکه دار شده است با این آموزش صفحه گوشی خود را تمیز کنید.
برای کار کردن با تلفن همراه خود مجبور هستیم صفحه نمایش را لمس کنیم و این کار باعث می شود که صفحه گوشی ما لکه بردارد و یا اثر انگشت ما بر روی آن باقی بماند.برای تمیز کردن صفحه ی تلفن همراه خود این آموزش را دنبال کنید.

مرحله اول: ابتدا باید یک پارچه نرم و لطیف را انتخاب کنید زیرا پارچه های زبر باعث می شود صفحه نمایش تلفن همراه شما خش دار کند. برای تمیز کردن صفحه نمایش تاچ اسکرین، بهترین گزینه استفاده از پارچه های میکروفیبری است. اغلب در جعبه های عینک وجود دارد.

چگونه صفحه لمسی گوشی را تمیز کنیم؟

مرحله دوم: تلفن همراه خود را خاموش می کنیم تا لکه ها و اثر انگشتی که بر روی صفحه نمایش وجود دارد به خوبی مشخص شود.

چگونه صفحه لمسی گوشی را تمیز کنیم؟

مرحله سوم: استفاده از آب مقطر برای تمیز کردن صفحه نمایش مناسب می باشد.هیچ وقت از مواد شیمیایی قوی و همین طور موادی که الکل دارند برای تمیز کردن صفحات لمسی استفاده نکنید. اگر لازم بود از مواد مایع استفاده کنید، تنها مایع قابل قبول، آب است آن هم فقط به مقدار کم و روی یک پارچه نرم و تمیز. پس اگر خواستید برای تمیز کردن صفحات لمسی از یک ماده مایع استفاده کنید، بهترین راه پاشیدن مقدار کمی آب روی یک پارچه تمیز و نرم است و سپس تمیز کردن صفحه با آن پارچه تمیز و نم دار.

چگونه صفحه لمسی گوشی را تمیز کنیم؟

مرحله چهارم: در هنگام تمیز کردن صفحه نمایش، هرگز روی صفحه زیاد فشار نیاورید. فشار آوردن روی صفحه نمایش می تواند صدمات جدی ای به دیوایس شما بزند.

توجه: می توان از مایع پاک کننده مانیتور موجود در بازار استفاده کرد.
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


تهدید دامنه‌های ایرانی، ادعا یا واقعیت؟
پنج شنبه 12 تير 1393 ساعت 13:43 | بازدید : 192 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

چند روز از انتشار اخباری که اخیرا درباره رای یک دادگاه آمریکایی مبنی بر واگذاری حق دامین برخی از دامنه‌های ایرانی به یک گروه اسرائیلی منتشر شده می گذرد و همچنان صحت و سقم آن در هاله‌ای از ابهام است.

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کرده‌اند دادگاهی در آمریکا سه‌شنبه هفته گذشته حق دامین ir و تمام آی پی آدرسهای ایرانی را به گروهی از اسرائیلی‌ها که مدعی لطمه خوردن از جمهوری اسلامی ایران هستند، واگذار کرده است. 
 
بر این اساس نیتسانا دارشان - وکیل مرکز حقوقی شورات هادین - به نمایندگی از این افراد مدعی شده در نتیجه این حکم دادگاه آمریکایی، ایران به نوعی توسط آیکان (سازمان مدیریت اینترنت مستقر در لس آنجلس) از اینترنت اخراج خواهد شد! 
 
بنا براین مرکز حقوقی شورات هادین امیدوار است بتواند مبلغی را که ایران در نتیجه این حکم کذایی برای حفظ اینترنت خود پرداخت می‌کند، دریافت کند، زیرا در غیر اینصورت دارایی‌های اینترنتی ایران برای رضایت شاکیان به حراج گذاشته می‌شود! 
 
حال در شرایطی که بیش از سه روز از انتشار این اخبار گذشته تا کنون تماس خبرنگاران با هیچ یک از مسوولان وزارت ارتباطات یا سازمان فناوری اطلاعات به نتیجه نرسیده و هیچ یک از مسوولان اطلاعاتی در این زمینه منتشر نکرده و حتی در مواردی این گونه گفته اند که خود آنها هم از طریق رسانه‌ها در جریان این موضوع قرار گرفته‌اند که به هرحال این مساله جای سوال دارد. حتی در این ارتباط تاکنون یکی از مسوولان سازمان فناوری اطلاعات که به گفت‌وگو با یکی از خبرگزاری‌ها پرداخته هم از اعلام نام خود خودداری کرده است. 
 
در این باره پویان افضلی، کارشناس حوزه فناوری اطلاعات  به اطلاعات منتشر شده برروی اینترنت اشاره و اظهار کرد: با توجه به اطلاعاتی که در برخی سایت‌ها منتشر شده، دو وکیل آمریکایی و اسرائیلی در حال پیگیری این پرونده هستند. اگر این حکم اجرایی شود شاکیان پول‌هایی که توسط ایران برای تمدید یا ثبت دامنه جدید به آیکان ( سازمان مدیریت اینترنت) پرداخت می‌شود را تصرف می‌کنند. 
 
به گفته او در اطلاعاتی که انتشار پیدا کرده اعلام شده که تمامی دامنه‌های ir مسدود یا تمدید نخواهند شد و بعضی از آدرس‌ها که متعلق به سازمان‌ها و ارگان‌های حکومتی ایران است تحت تاثیر قرار می‌گیرند. 
 
وی در تشریح این خبر مطرح کرد: این موضوع به این معنی است که هر فرد یا سازمان دولتی که دامنه خود را با نام ir ثبت کرده تا پایان اعتبار دامنه خود از آن استفاده می‌کند و دیگر نمی‌تواند دامنه مورد نظرش را تمدید کند چرا که تایید آن توسط یک سازمان اسرائیلی صورت می‌گیرد. به علاوه اگر سایت جدید دولتی بخواهد با دامنه ir ثبت شود بعد از بررسی‌ها به احتمال زیاد به ثبت نخواهد رسید. 
 
افضلی همچنین اضافه کرد: با توجه به اطلاعاتی که روی سایت‌های معتبر منتشر شده حکم دادگاه مذکور به موسسه آیکان اعلام شده و این موسسه دو روز فرصت داشته به این حکم پاسخ دهد. اگر جواب منفی باشد پرونده به دادگاه تجدیدنظر راه پیدا می‌کند درغیراین صورت بعد از 10 روز حکم اجرا خواهد شد و تمام دامنه‌ها و جوازهای اینترنتی در اختیار شاکیان قرار می‌گیرد. 
 
به گفته این کارشناس حالت خوشبینانه این است که درصورت صحت این موضوع، تنها سازمان‌های دولتی دامنه ir خود را از دست دهند و حالت دومی نیز وجود دارد و آن از دست دادن تمام دامنه‌های ir ایرانی است. 
 
وی با اشاره به اینکه در صورت وقوع این اتفاق دامنه ir متعلق به اسرائیلی‌ها می‌شود گفت: اگر چنین اتفاقی رخ دهد دامنه ir تبدیل به دومین دامنه ملی اسرائیل می‌شود چراکه آن‌ها تعیین می‌کنند چه دامنه تایید شود و کدام یک درحالت تعلیق قرار گیرد. 
 
این کارشناس در مورد اینکه اگر آیکان اطلاعات ایران را در اختیار این افراد قرار دهد کار قانونی انجام داده یا نه پاسخ داد: بهتر است که یک حقوقدان به این موضوع بپردازد اما قاعدتا حتی اگر آیکان دامنه‌ها را تسلیم کند و کارش قانونی باشد غیراخلاقی خواهد بود. بسیاری از سایت‌های دولتی ما با دامنه ir بارگذاری می‌شوند و اگر این موضوع اتفاق بیفتد یعنی ما دیگر مالکیت دامنه‌های ir خود را نداریم. 
 
افضلی تصریح کرد: حال اگر تصور کنیم که دامنه ir به سایت‌های دولتی تعلق نگیرد، سازمان‌ها باید به دنبال پیدا کردن یک واسطه برای ثبت دامنه com یا هر نام دیگری باشند چراکه برخی از شرکت‌ها، ارائه دهنده دامنه‌های بین المللی به ایران را ممنوع کرده‌اند و به احتمال زیاد ایران بتواند نهایتا به دادگاه شکایت کند. پیش‌بینی من این است اگر دامنه‌های ایران به این سازمان داده شود جنگ‌های سایبری به راه خواهد افتاد. 
 
اما مسوول ثبت دامنه اینترنتی "دات آی آر" پژوهشگاه دانش‌های بنیادی نیز درباره‌ی آخرین وضعیت این بحث اظهار کرد: متاسفانه همچنان در این حوزه بی‌خبر هستیم و تاکنون خبر جدیدی به دست ما نرسیده است. 
 
علیرضا صالح با تاکید بر این‌که بعید می‌داند چنین اتفاقی رخ دهد، گفت: تاکنون چنین موضوعی سابقه نداشته و بعید می‌دانم چنین اتفاقی رخ دهد. با این حال ما از سوی سازمان جهانی آیکان در حال پیگیری صحت و سقم این موضوع هستیم. 
 
وی در واکنش به این موضوع که ولی به طور معمول در مراودات بین‌الملل افراد شماره تماس یکدیگر را نیز دارند و می‌شود با یک تماس ساده تا حدی از وضعیت ماجرا اطلاع پیدا کرد، گفت: تقریبا در تمام این مدت آیکان یا در تعطیلی بوده یا مشغول اجلاس عمومی آیکان بوده است. در واقع روز گذشته اولین روز کاری آیکن بوده و ما ایمیل‌ها و تماس‌های مختلفی با آنها برقرار کردیم و قرار بر آن است که اخبار صحیح در این زمینه به ما اعلام شود. 
 
وی ادامه داد: در حال حاضر آنچه که به ما گفته شده این است که مدتی صبر کنیم تا اطلاعات صحیح را در اختیار ما قرار دهند. 
 
مسوول ثبت دامنه اینترنتی "دات آی آر" پژوهشگاه دانش‌های بنیادی در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که چه تعداد از سایت‌های با دامنه ir دولتی محسوب می‌شوند توضیح داد: آماری در این زمینه وجود ندارد و اصلا مشخص نیست قرار است چه اتفاقی بیفتد. من فکر می‌کنم در حال حاضر بهترین راه آن است که صبر کنیم ببینیم چه اتفاقی قرار است بیفتد. 
 
صالح در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر پرداخت غرامت از سوی ایران نیز اظهار کرد: بحث غرامت اصلا مطرح نیست و همان‌طور که گفتم بهترین کار آن است که فعلا صبر کنیم تا مشخص شود چه اقدامی باید انجام داد.
 
 در هر حال در شرایطی که مسوولان مختلف وزارت ارتباطات از این موضوع اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند رسانه‌های خارجی و به ویژه روزنامه‌های رژیم صهیونیستی اخباری منتشر کرده و در قالب آن اعلام کرده‌اند گروهی از اسراییلی‌ها و آمریکایی‌ها که مدعی‌اند قربانی تروریسم هستند، حکم دادگاهی آمریکایی را برای ضبط جوازها و نام‌های دامنه‌های اینترنتی متعلق به سه کشور ایران، سوریه و کره‌شمالی دریافت کرده‌اند که این حکم ضبط 10روز دیگر قابل اجرا خواهد شد. 
 
نکته دیگر این که در گزارش های اولیه ای که در این زمینه منتشر شده اینگونه ادعا شده بود که آیکن دو روز (تا پایان هفته گذشته) فرصت داشته تا به این حکم پاسخ دهد. به عبارت دیگر یا باید همه دامنه‌ها و جواز‌های اینترنتی ایرانی را به شاکیان تسلیم کند یا در برابر این حکم از دادگاه درخواست تجدیدنظر کند و هنوز «آیکن» واکنشی در این‌باره نشان نداده است. 
 
البته در قالب اولین اخباری که در این زمینه منتشر شده بود نصرالله جهانگرد، معاون وزیر ارتباطات ضمن تاکید بر اینکه از طریق رسانه‌ها در جریان این خبر قرار گرفته است، گفت که این موضوع را پیگیری خواهند کرد. 
 
او همچنین توضیح داد که این موضوع از طریق «آیکن» به ایران اعلام نشده تا ما هم بتوانیم وکیل گرفته و دفاع کنیم. 
 
جهانگرد ادامه داد: سازمان «آیکن» تا به حال در هیچ مقطعی چنین کاری انجام نداده است. سازمان آیکن دادگاه‌های تخصصی دارد که این دادگاه‌ها تنها می‌توانند در حوزه مباحث مربوط به نت وارد شوند. مثل ورود در دعوای شرکت‌ها بر سر مسایلی مثل اختلاف بر سر نام دامنه یا مالکیت دامنه.اساسا آیکن مرجع رسیدگی به دعواهای سیاسی یا اقتصادی که خارج از این حوزه اتفاق می‌افتد نیست. هدف این گروه‌ها محدودکردن همکاری ایران با این سازمان‌هاست اما چنین موضوعی امکانپذیر نیست و طبق قوانین بین‌المللی نمی‌توان هیچ کشوری را از دسترسی به «اینترنت» محروم و محدود کرد.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


روایت عجیب از آبگوشت‌خوری ۲ اصفهانی در هتل ۵ستاره برزیل
پنج شنبه 12 تير 1393 ساعت 13:42 | بازدید : 165 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

مدیر شرکت خدمات مسافرتی که مسئولیت انتقال و ارائه خدمات به مسافران اعزامی از ایران به جام جهانی برزیل را برعهده داشت در صفحه فیس بوک خود روایت‌های عجیبی از این سفر را منتشر کرد.

ماجراهای سفر ایرانیان به برزیل انگار تمامی ندارد. بعد از ماجراهای حضور خبرساز و پرحاشیه هنرمندان، انگار نوبت به حاشیه جدیدی رسیده است.حالا که کاروان ۱۸۰ نفره مسافران جام جهانی از برزیل به ایران برگشته، «پرویز بگ زاده»،مدیر شرکت خدمات مسافرتی که مسئولیت ارائه خدمات به این کاروان را برعهده داشت، در صفحه فیس بوک شخصی خود روایت‌های عجیبی از تجربه سفر به برزیل با این کاروان را نوشته است.
 
روایت‌هایی که البته هنوز از سوی مسافران این کاروان تایید یا تکذیب نشده. اما به نظر می‌رسد جرقه یک خبرسازی جدید برای سفر پرماجرای ایرانی‌ها به برزیل باشد. «مجله مهر» بدون هیچ قضاوتی یادداشت آقای مدیر تور درباره سفر به برزیل را بازنشر می‌کند:
 

 
«تقریبا تمام خاطرات سفر رو نوشتم
ما حدود۱۸۰ نفر مسافر رو بیش از ۵۰۰۰ کیلومتر در برزیل در ایام برگزاری جام جهانی جابجا کردیم
مسافران ایرانی مشکلات خاص خودشون رو دارن
زبان بلد نیستن ، البته اگر هم انگلیسی بلد بودن اصلا به دردشون نمی خورد،چون برزیلی ها تقریبا انگلیسی بلد نیستن
با غذاخوردن مشکل دارن، ذبح حلال می خوان
به شدت دنبال مک دونالد هستن، فکر میکنن مک دونالد حلاله
و ……….
اما مشکلات ما در این تور
تقریبا ۷۰درصد تور مردانی بودن که یا مجرد بودن یا مجرد اومده بودن و انتظارات ویژه ای داشتن
یکی می گفت این چه توریه ؟چرا جانماز ندارین
یک عده آدرس نایت کلاب می خواستن
در یک رستوران ظرف سیب زمینی رو از جا کندن و داشتن با خودشون می بردن
خبرنگارها می خواستن هتلشون وسط شهر باشه که به کمپ تیم ملی که در حاشیه شهرهست برن!!!! و وقتی بر میگردن بتونن تو شهر خبر!!!تهیه کنن(این کار رو نکردیم و تا الان مورد هجمه این قشر هستم)
یکی می‌گفت چرا توی اتوبوس آب‌معدنی سرو نمی کنن(اتوبوس‌ها مجهز به آبسردکن، سرویس بهداشتی و لیوان های آب‌معدنی بود ) چون قیمت هر بطری آب معدنی کوچیک چیزی نزدیک ۶هزار تومن بود.
دو نفر از مسافرین اصفهانی در اتاق هتل ۵ ستاره دیزی درست می کردن(گاز و تشکیلات آورده بودن)
عده ای از افراد!!! به دلیل اینکه شب ها خُر خُر می کردن !!! به شدت تقاضای اتاق یک نفره داشتن ؟؟؟
دنبال شاپینگ مال هایی می گشتن که بتونن اجناس برند رو با قیمت حدود ۵ تا ۲۵ دلار بخرن ، می گفتن ما شنیدیم تو برزیل هست
و ………..
تفاوت سلیقه ها بین خیلی مذهبی تا کاملا غیر مذهبی متفاوت بود»

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


کشته شدن یک ایرانی در برزیل
پنج شنبه 12 تير 1393 ساعت 13:40 | بازدید : 166 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

یک ایرانی که برای دیدن بازیهای جام جهانی و گردش به برزیل سفر کرده بود در شهر ریودوژانیرو کشته شد.

میلاد حسینی بالایی در بخش فقیر نشین (فاولا) شهر ریودوژانیرو مورد حمله فرد یا افرادی که قصد سرقت اموال وی را داشته اند قرار گرفته و به ضرب چاقو به قتل رسیده است. هنوز از مشخصات قاتل یا قاتلین اطلاعاتی در دسترس نیست اما سفارت جمهوری اسلامی ایران در برازیلیا گروهی را بررسی و پیگیری موضوع از پلیس جنائی به شهر ریودوژانیرو اعزام کرده است. 
 
پیش از این خبرگزاری فرانسه اعلام کرد پلیس برزیل دوشنبه جسد یک سوئدی ایرانی تبار که هتلی در شهر ریو را اداره می کرده کشف کرد و  تحقیقات درباره علت مرگ وی را آغاز کرده است. پلیس گفته که علت قتل احتمالا مشاجره بین مشتریان هتل بوده است که یکدیگر را  می شناخته اند.این خبرگزاری می افزاید :میلاد حسینی حدود 15 ماه در برزیل زندگی می کرده است.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


رمز گشایی از مهریه مهناز افشار+عکس
پنج شنبه 12 تير 1393 ساعت 13:39 | بازدید : 226 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )
 یکی از کاربران فیس‌بوک با اشاره به سخنان اخیر مرضیه برومند از مهریه مهناز افشار که اخیرا به عقد یاسر رامین، فرزند محمدعلی رامین، معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد در دولت احمدی‌نژاد، در آمده، رمزگشایی کرده است.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


عکس/تعطیلات الناز شاکردوست در خارج از کشور
پنج شنبه 12 تير 1393 ساعت 13:37 | بازدید : 224 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

الناز شاکردوست با انتشار این عکس نوشته: غذای سالم، هوای سالم و زندگی سالم.

عکس اینستا گرام الناز شاکردوست در تعطیلات
 
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


جایزه ۲۰۰ میلیونی برای یابنده مائده ۷ساله +عکس
پنج شنبه 12 تير 1393 ساعت 13:35 | بازدید : 163 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

 ۳۵روز گذشت و هنوز خانواده مائده ۷ساله که به طرز مشکوکی از مقابل مدرسه‌اش ناپدید شد از حال او بی‌خبرند.

با این‌که کارآگاهان در این مدت تمام تلاش خود را برای پیدا کردن سرنخی از مائده به کار بستند اما راز این پرونده همچنان سر به مهر باقی مانده است. حالا پس از گذشت این روزهای سخت خانواده مائده اعلام کرده به فردی که دخترشان را به آنها بازگرداند 200‌میلیون تومان پول نقد به‌عنوان جایزه اهدا می‌کند.

یک ماه و چند روز قبل

چهارم خردادماه ‌سال‌جاری یکی از تلخ‌ترین روزهای خانواده کبریایی بود. در این روز دختر 7ساله آنها به طرز مشکوکی از مقابل مدرسه‌اش ناپدید شد.با ناپدید شدن دختربچه جست‌وجو‌ها برای پیدا کردن ردی از او آغاز شد اما پس از چندین روز هیچ خبری در دست نیست این در حالی است که در این میان بازار شایعات نیز رونق گرفته و در میان مردم حرف‌های زیادی پیچیده است. بعضی‌ها معتقدند پای قاچاقچیان انسان درمیان است و عده‌ای دیگر از قاتلی می‌گویند که از بین دختر بچه‌های ابتدایی قربانی‌هایش را انتخاب می‌کند و آن را به قتل می‌رساند. با این حال کارآگاهان اداره آگاهی در کنار همه این شایعات بیکار ننشسته‌اند و شبانه روز در تلاشند تا مائده را به آغوش خانواده‌اش بازگردانند.

اما ماجرای ناپدید شدن دختربچه چه بود؟

مادر مائده درباره روز حادثه می‌گوید: چند روزی بود امتحانات دخترم تمام شده بود، در همان روزهای آخر ‌سال تحصیلی از مدرسه به ما خبر دادند باید فرزندانمان را برای آشنایی با کتاب‌های ‌سال تحصیلی جدید چند روزی به مدرسه بفرستیم. کلاس‌هایشان از ساعت 8صبح شروع می‌شد تا 10:30 طول می‌کشید. هر روز خودم مائده را تا مدرسه می‌رساندم و بعد از تمام شدن کلاسش نیز دنبالش می‌رفتم و با مائده به خانه برمی‌گشتیم. روزی که دخترم ناپدید شد نیز خودم مائده را تا مدرسه رساندم جلوی در مدرسه من را بغل کرد و بوسید این آخرین دیدار ما بود و بعد از آن دیگر هیچ‌وقت دخترم را ندیدم.

زن جوان ادامه می‌دهد: آن روز قرار بود در شهر مراسمی برگزار شود به همین خاطر اولیای مدرسه تصمیم گرفتند دانش‌آموزان را نیم‌ساعت زودتر تعطیل کنند اما این تصمیمشان را به ما اطلاع ندادند مثل روزهای دیگر ساعت 10:30 به مدرسه رفتم اما با صحنه عجیبی روبه‌رو شدم. در مدرسه بسته بود و تنها چند دانش‌آموز مقابل در مدرسه بسته ایستاده بودند. بین بچه‌ها چشم انداختم تا مائده را پیدا کنم اما خبری از دخترم نبود. احتمال دادم مائده در مدرسه باشد اما وقتی سرایدار مدرسه در را باز کرد، گفت: به خاطر مراسم مدرسه نیم‌ساعت زودتر تعطیل شده و دانش‌آموزان به خانه‌هایشان رفتند. خیلی ناراحت شدم و به سرایدار مدرسه گفتم چرا زودتر خبر ندادند تا به‌دنبال فرزندم بیایم. از دخترم خبری نبود با سرایدار مدرسه را جست‌و‌جو کردیم اما مائده نبود.

وی در ادامه می‌گوید: دل‌شوره داشتم سریع از مدرسه بیرون آمدم و از چند دانش‌آموزی که در مقابل مدرسه منتظر والدینشان بودند پرسیدم که مائده را دیده‌اند هیچ‌کدام از دانش‌آموزان دخترم را ندیده بودند. دستپاچه شده بودم به این طرف و آن‌طرف خیابان چشم ‌انداختم. سریع با همسرم تماس گرفتم و ماجرای ناپدید شدن دخترمان را به او گفتم.

این ماجرای ناپدید شدن مائده 7ساله بود و تا به امروز دیگر خبری از او نیست و جست‌وجوهای چند روزه خانواده او و ماموران نیروی انتظامی بندر انزلی به هیچ نتیجه‌ای نرسیده است.

از این جای ماجرا را بهزاد پدر مائده می‌گوید: سر کار بودم که با من تماس گرفتند و از ناپدید شدن دخترم گفتند. سریع خودم را به خانه رساندم. باورم نمی‌شد به همین راحتی در روز روشن دختر 7ساله‌ای ناپدید شود و هیچ‌کس چیزی ندیده باشد. با چند نفر از اقوام‌مان شروع کردیم به جست‌وجو در شهر. تمام خیابان‌های اطراف مدرسه و هرجا که به فکرمان می‌رسید را جست‌وجو کردیم اما هیچ اثری از دخترم نبود. همان روز عکس و مشخصات مائده را به پلیس دادیم اما متاسفانه با این‌که ماموران خیلی تلاش کردند خبری از دخترم به‌دست نیامد. از طرفی کلی اعلامیه چاپ کردیم و به درودیوار شهر چسباندیم تا اگر کسی از دخترم خبر دارد ما را در جریان بگذارد اما این کار هم راه به جایی نبرد.

شایعه بچه دزدی در شهر

با ناپدید شدن دختر 7ساله موجی از نگرانی در بین مردم شهر به راه افتاد. شایعه وجود یک باند قاچاق انسان که دختران خردسال را از مرز جمهوری آذربایجان از کشور خارج می‌کنند دهان به دهان بین مردم شهر پیچیده بود. بعضی از مردم هم از قاتلی حرف می‌زدند که از بین دختران خردسال قربانیانش را انتخاب می‌کند. با راه افتادن شایعات که موجی از نگرانی‌ها را در بین اهالی شهر به راه‌انداخته بود سرهنگ هرمز عشقی فرمانده انتظامی بندر انزلی عنوان کرد: ماموران بررسی‌های لازم را آغاز و با استفاده از نیروهای مردمی و نیروهای بسیج تمامی خانه‌های متروکه، آلاچیق‌ها، سواحل دریا، تالاب و بناهای در حال احداث را به صورت پیاده جست‌وجو کردند و امیدواریم هر چه سریع‌تر این جست‌وجوها نتیجه بدهد و مائده به آغوش گرم خانواده‌اش بازگردد. وی با بیان این‌که ربوده شدن کودکان در شهر توسط قاچاقی‌ها نادرست است و هیچ شواهدی مبنی بر قاتل وجود ندارد، بیان کرد: انتظار داریم مردم با پخش شایعات آرامش جامعه را از بین نبرند.

فرزندم را به من بازگردانید

خانه‌مان سوت‌وکور شده. همسرم افسردگی گرفته و پسرم نیز مدام بهانه خواهرش را می‌گیرد. حال ما اصلا خوب نیست. این‌ها را بهزاد پدر مائده می‌گوید. مردی که 35روز است خواب به چشمش نرفته و دربه‌در به‌دنبال ردی از فرزندش است.

او می‌گوید: در این مدت هیچ‌کس به ما زنگ نزده و هیچ خبری از مائده نشده است. هرجا را که به ذهنمان می‌رسید جست‌وجو کردیم اما فایده‌ای نداشت. هر وقت به پلیس مراجعه کردیم به ما گفتند که در حال تلاش هستند تا سرنخی به دست بیاورند. دیگر طاقت دوری فرزندمان را نداریم به همین‌خاطر تصمیم گرفتم به کسی که دخترمان را به ما برگرداند 200‌میلیون تومان جایزه بدهم. اگر کسی از دخترم خبر دارد با شماره‌های 09183235821-01813235821 تماس بگیرد و با رساندن دخترمان به ما جایزه نقدی را دریافت کند.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


یافتن گوشی های متصل به وایرلس
پنج شنبه 12 تير 1393 ساعت 13:33 | بازدید : 234 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

مطمئنا بارها برای شما پیش آمده است که احساس کرده باشید سرعت اینترنت شما به اندازه کافی قابل استفاده نیست و احتمال این را می دادید که ممکن است شخصی از طریق وای فای به مودم شما وصل شده باشد و از سرعت اینترنت شما بدون اطلاع شما استفاده کرده باشد.

برنامه Whos Is On My WiFi به کمک شما آمده است تا به راحتی بتوانید افراد متصل به وای فای مودم خود را ردیابی نمایید.

با این برنامه می توانید اتصال وای فای های متصل به مودم خود را به راحتی مدیریت و در صورت نیاز اتصال آنها را قطع نمایید.



این نرم افزار دقت بسیار بالایی در امر مدیریت داشته و هرگونه حقه را نیز شناسایی می کند بنابراین با نصب این نرم افزار می توانید با خیال راحت به شبکه امن خود متصل شوید.

دانلود برنامه Whos Is On My WiFi برای ویندوز
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


اگر ترمز نگرفت بهترین راه چیست؟
پنج شنبه 12 تير 1393 ساعت 13:32 | بازدید : 217 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )
، تصور کنید که در یک اتوبان در حال رانندگی هستید و می خواهید وارد فرعی شوید. پدال ترمز را فشار می دهید و ناگهان متوجه می شوید ترمز ندارید! با خود تصور می کنید که با سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت به گارد ریل بزنید و داخل رودخانه شیرجه بزنید یا به هر نحوی به جایی بکوبید و اتومبیل را متوقف کنید. این سناریو چندان بعید نیست. واقعیت این است که یکی از اتفاقات وحشتناک در هنگام رانندگی، بریدن ترمز است. بیایید یاد بگیریم در این شرایط چه کاری از دست ما ساخته است:

راهکارهای پیشنهادی:

۱. عصبانی نشوید. از حرکت زیادی خودداری کنید. حرکت زیادی باعث می شود که شرایط را برای خود خطرناک تر سازید. پس زیاد مانور ندهید و سعی کنید حرکات کمی داشته باشید. کنترل اعصاب و جسمتان را در دست داشته باشید.

۲. پدال گاز را رها کنید و اگر کروزکنترل دارید، حتماً مطمئن شوید آن را خاموش کرده اید.

۳. بررسی رفتار پدال ترمز:

اگر ترمز اتومبیل نگرفت بهترین اقدام چیست؟+تصاویر

اگر پدال ترمز نرم است، ممکن است که روغن ترمز کم کرده اید یا سیلندر اصلی آن خراب شده باشد. در این حالت شاید بتوانید با چندبار فشار دادن ترمز، کنترل وسیله را بدست آورید. اگر پدال ترمز سفت است، سریعاً بررسی کنید که چیزی(مثل بطری آب) در زیر پدال گیر نکرده باشد. سعی کنید از پای خود و یا دیگر مسافران برای چک کردن این مورد استفاده کنید. از جاده چشم بر ندارید.

۴. پدال ترمز را فشار دهید: پدال ترمز را چندین بار پشت سرهم فشار دهید تا مقدار فشار لازم برای توقف اتومبیل را فراهم آورید. این کار ممکن است مدتی طول بکشد. حتی اگر سیستم ترمز اتومبیل شما از نوع ABS باشد، باز هم این کار را انجام دهید. چرا که ترمز ABS تنها زمانی فعال می شود که به شدت ترمز بگیرید. به هر حال به شدت و تا آخرین حد چندین بار پدال ترمز را فشار دهید.

۵. معکوس بکشید: به دنده پایین تر شیفت کنید. اگر اتومبیل شما اتومات است، آن را در حالت دستی قرار داده و دنده را ۱ یا ۲ کنید. اگر اتومبیل شما دنده دستی است، سعی کنید کم کم دنده را کم کنید. یعنی اول دنده را ۳ و پس از کمی حرکت و کم شدن سرعت، دنده را ۲ کنید. دقت کنید که بطور ناگهانی به دنده پایین (۱ و ۲) شیفت نکنید چون ممکن است کنترل اتومبیل را از دست بدهید.

۶. از ترمز دستی استفاده کنید: سعی کنید ترمز دستی را کم کم بکشید و سرعت اتومبیل را کاهش دهید. البته در نوع اتوماتیک، باید پدال ترمز اضطراری را کم کم فشار دهید. دقت کنید که به ناگهان ترمز دستی را تا انتها نکشید. زیرا چرخ های عقب اتومبیل قفل می کند و ممکن است کنترل اتومبیل را از دست بدهید. اگر احساس کردید که چرخ های عقب قفل شده و صدا می دهد، کمی ترمز دستی را رها کنید تا چرخ ها حرکت کند؛ سپس در همین نقطه ترمز دستی را نگه دارید تا به کاهش سرعت اتومبیل شما کمک کند و شما هم کنترل مناسبی روی وسیله نقلیه داشته باشید.

۷. چشمان خود را به جاده بدوزید: به چیزهایی که در جلوی شماست، نگاه کنید. از ترافیک سنگین و موانع خطرناک دوری کنید

اگر ترمز اتومبیل نگرفت بهترین اقدام چیست؟+تصاویر

۸. به دیگر راننده ها هشدار دهید: چراغ های خطر(فلاشرها) اتومبیل را روشن کنید. بوق بزنید و چراغ بزنید و به دیگر رانندگان اطلاع دهید که در چه وضعیتی هستید. چون آنها ممکن است متوجه وضعیت شما نشوند. شیشه ها را پایین داده و با سر و صدا به عابران پیاده و دیگر رانندگان در صورت لزوم هشدار دهید. هرچند که با پایین دادن شیشه ها، اصطکاک هوا نیز به توقف اتومبیل شما کمک می کند.

۹. از اصطکاک جاده استفاده کنید: اگر جاده پیش روی شما، دارای حاشیه است(مثل هاشیه های این شکلی |||||||| )، بر روی آنها حرکت کنید و فرمان را کمی به چپ و راست جابجا کنید تا در اثر اصطکاک سرعت شما کم شود. کار دیگری که می توانید انجام دهید، تغییر لاین از سمت چپ جاده به سمت راست و بالعکس می باشد تا سرعت شما در اثر اصطکاک کاهش یابد. البته این کار در سرعت بالا ممکن است باعث واژگونی اتومبیل شود. پس دقت کنید.

۱۰. از موانع محیطی استفاده کنید: اگر هیچکدام از روش های بالا موثر واقع نشد، و یا اگر مجبور بودید به سرعت توقف کنید، باید از موانع طبیعی بهره بگیرید. این کار به هیچ عنوان راه حل مناسبی نیست و کنترل اتومبیل را به شدت کاهش می دهد. اما اگر مجبور هستید، به عنوان آخرین راه حل از آن استفاده کنید:

الف: استفاده از عوارض زمین:
 به دنبال پستی و بلندی های جاده باشید. سرعت گیرها، دست اندازها، حاشیه های جاده همه می تواند در کاهش سرعت موثر باشد. اگر این موارد موثر واقع نشد، سعی کنید معکوس بکشید و با ترمز دستی سرعت را کاهش دهید.

ب: استفاده از کیسه های سیمان یا بشکه های آب: در برخی مواقع این نوع بازدارنده ها در جاده وجود دارند. تلاش کنید تا لاستیک اتومبیل را از بغل به آنها تماس دهید تا سرعت شما کاهش یابد. دقت کنید که با سر یا بدنه به آن برخورد نکنید. چرا که باعث رسیدن آسیب به اتومبیل و خود شما می شود. تا حد امکان لاستیک را با آنها تماس دهید.

۱۱. تماس با موانع کوچک مثل درختچه ها: موانعی همچون بوته ها و درختچه های کوچکتر از ۱ متر می تواند اتومبیل شما را متوقف سازند. همواره باید درختچه ها و بوته های کوچک را انتخاب کنید زیرا اگر طول آنها بزرگتر از ۱ متر باشد و یا خیلی محکم و استوار باشند، ممکن است با خطر مرگ مواجه شوید.

راهکارهایی اضطراری:

۱. برخورد با پشت اتومبیل های دیگر:

اگرچه به عنوان اولین راه حل پیشنهاد نمی شود، اما برخورد به پشت دیگر اتومبیل های جاده، سرعت شما را کاهش می دهد. در این حالت اتومبیلی را انتخاب کنید که هم سرعت با شماست و از استحکام خوبی برخوردار است( البته ضربه زدن به اتومبیل هایی با سرعت کمتر، باعث توقف اتومبیل و کاهش سرعت شدید شما می شود). قبل از برخورد با بوق زدن آنها را متوجه خطر سازید. ضربه را به طور مستقیم وارد کنید و از زدن ضربه های کشیدنی و ظریف خودداری کنید. چرا که اگر از گوشه ضربه بزنید، باعث منحرف شدن هر دو اتومبیل از مسیر شده و وضعیت خطرناکی را خلق می کنید. تا جایی که می توانید سرعت شما باید آهسته باشد. شاید کیسه هوای اتومبیل شما خاموش باشد!

۲. یافتن مکانی مناسب برای ساییدن یا تصادف: جاده را بررسی کنید تا یک نقطه ایمن برای سایش پیدا کنید. اگر قادر نیستید تا اتومبیل خود را بطور کامل متوقف سازید، بدنبال یک محیط باز باشید؛ جایی که بتوانید بدون برخورد با چیزی به حرکت ادامه دهید.

۳. اگر تمام گزینه های ذکر شده در بالا موثر واقع نشد، بدنبال چیزی برای تصادف باشید. بهترین چیز پیدا کردن یک برآمدگی پرپشت است که با ساییدن به آن سرعت اتومبیل را تا نصف کاهش دهید. اگر این برآمدگی را پیدا نکردید، دنبال علف های پرپشت باشید و در طول آنها رانندگی کنید تا سرعت شما کاهش یابد.

۴. اگر هیچکدام از این موارد پیدا نشد، به خاکی بکشید. هرچند که جاده خاکی(شنی یا ماسه ای) ناپایدار است و سرعت شما را به شدت کاهش می دهد. پس مراقب باشید.

اگر به دنبال یک محیط ایمن می گردید، جدول ها را انتخاب کنید اما به چند نکته توجه داشته باشید:

جدول کم عمق را انتخاب کنید که پس از برخورد با آن دوباره به ترافیک باز نگردید

فرمان را سفت بگیرید زیرا در اثر برخورد، کنترل اتومبیل از دست شما خارج می شود

توصیه ها:

۱. تنها با تعویض لنت های ترمز در زمان مناسب و همچنین بازدید دوره ای سطح روغن ترمز، می توانید از بسیاری از این موارد دوری کنید. در واقع بهترین راه حل، بازدید به موقع سیستم کنترل و اهمیت دادن به تغییرات آن است.

۲. ترمز گرفتن در سرازیری: اگر در سرازیری حرکت می کنید، از گرفتن ترمز بیش از حد خودداری کنید. زیرا لنت های ترمز بیش از حد داغ می شود و سیستم ترمز از دست می رود. لذا اگر نیاز به ترمز دارید، کمی ترمز کنید، معکوس بکشید و ترمز را رها کنید؛ بعد از آنکه کمی جلوتر رفتید دوباره ترمز بگیرید و سرعت را کم کنید. هیچ وقت بصورت پیوسته ترمز را نگه ندارید. در سرازیری از معکوس کشیدن و ترمز دستی بیشتر استفاده کنید.

۳. اگر موتور اتومبیل در ترمز گیری به شما کمک نکرد و همچنان با همان سرعت به حرکت ادامه داد، اتومبیل را به مسیری رهنمایی کنید که موتور دود کند. دنده را هم خلاص کنید. هرچند این کار باعث آسیب رسیدن به موتور می شود، اما شما مشکل بزرگتری دارید.

۴. بسیاری از مشکلات سیستم ترمز در اثر گیر کردن چیزی در زیر پدال ها اتفاق میفتد. بطری های آب معدنی، اسباب بازی، لیوان و … . همیشه اتومبیل خود را تمیز نگاه دارید. از ریختن و قرار دادن وسایل بخصوص نزدیک به صندلی راننده اجتناب کنید. همیشه جایی برای قرار دادن وسایل مورد نیاز خود در نظر بگیرید. همانند سبدهای مخصوص نگهداری لیوان و بطری آب و تلفن همراه.

۵. در هنگام حرکت هرگز اتومبیل های دنده اتومات را در وضعیت (P) یعنی "پارک” قرار ندهید. این کار باعث قفل شدن خودکار فرمان می شود و دیگر قاد به کنترل وسیله نقلیه نخواهید بود.

۶. چراغ ترمز عقب علاوه بر نشان دادن اینکه شما در حال ترمز گرفتن هستید، نکته های دیگری را بازگو می کند. قبل از شروع به رانندگی حتماً این چراغ ها را کنترل کنید. اگر با گرفتن ترمز روشن می شوند، سیستم ترمز مشکلی نخواهد داشت. البته دقت کنید که اگر مجبور هستید به شدت ترمز را بگیرید تا این چراغ ها روشن شوند، نصف قدرت سیستم ترمز شما از دست رفته است. احتمالاً یا لنت های ترمز سایییده شده و یا روغن ترمز کم شده است. نکته بعدی در خصوص چراغ های ترمز این است که اگر در حین رانندگی به طور خودکار روشن شدند، نشان از وجود نقص در سیستم ترمز است. بنابراین کار عاقلانه، توقف اتومبیل در کم ترین زمان ممکن و در مکانی ایمن است.

۷. لنت ترمز خیس، قدرت ترمز گیری را به شدت کاهش می دهد. بنابراین در روزهای بارانی یا رد شدن از مکان های خیس، بهترین کار روشن کردن چراغ های عقب، حرکت با دنده سنگین و گرفتن ترمز کم می باشد. وقتی از منطقه خیس خارج شدید( و یا باران بند آمد) جهت خشک کردن لنت ها، کافی است تا کمی ترمز را فشار دهید( پدال را تا ته فشار ندهید. فقط کمی که آن را تا نزدیک نقطه ترمز گرفتن فشار دهید). این عمل را جند بار تکرار کنید و پدال را رها کنید تا لنت ها خشک شوند.

هشدارها:

۱. معکوس کشیدن نامناسب باعث صدمه زدن به موتور می شود. بخصوص اگر دنده عقب را جا بزنید. شما کاری را که لازم است باید انجام دهید؛ نه هر کاری را.

۲. هنگامیکه موفق به توقف اتومبیل شدید، تا زمانیکه مطمئن نشده اید که مشکل حل شده، به هیچ وجه دوباره شروع به حرکت نکنید.

۳. هرگز در هنگام رانندگی و ترمز گرفتن، اتومبیل را خاموش نکنید چرا که سیستم هیدرولیک و ترمز به موتور وابسته هستند. اگر اتومبیل را خاموش کنید، سیستم هیدرولیک قدرت پمپینگ ترمز را سه برابر افزایش می دهد. بنابراین در شرایط اظطرار، فقط سوئیچ را در حالت دوم(چرخش مرحله دوم سوئیچ) قرار دهید. بدین ترتیب سیستم تعلیق قفل نخواهد شد.
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


3 پیشنهاد اروپایی برای پولادی
پنج شنبه 12 تير 1393 ساعت 13:30 | بازدید : 223 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

مدافع ملی‌پوش کشورمان به دلیل عملکرد مناسب در جام جهانی 2014 از سه تیم اروپایی پیشنهاد دریافت کرده است.

مهرداد پولادی مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان پس از درخشش در مسابقات جام جهانی 2014 با پیشنهادهای مختلفی روبه‌رو شد از همین رو طی چند روز گذشته پولادی با سه پیشنهاد اروپایی مواجه شده است و حتی مدیر برنامه‌های این بازیکن نیز با باشگاه های اروپایی به صورت رسمی مذاکره کرده است. 
 
با توجه به برگزاری جام جهانی تا هفته آینده قرار است تکلیف نهایی مهرداد پولادی مشخص شود اما به احتمال فراوان این بازیکن طی یک هفته آینده عازم اروپا خواهد شد. 
 
پولادی در این زمینه گفت: من گفته‌ام اولویت اولم بازی در خارج از کشور است و اگر بخواهم در ایران بازی کنم در پرسپولیس فوتبالم را دنبال می‌کنم.
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


عکس/ حمید گودرزی و همسرش
پنج شنبه 12 تير 1393 ساعت 13:29 | بازدید : 195 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

حمید گودرزی و همسرش ماندانا دانشور در رستوران چینی

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


ناوایی سنتی مریلا زارعی+عکس
پنج شنبه 12 تير 1393 ساعت 13:27 | بازدید : 192 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )
مریلا زارعی در پشت صحنه فیلم سینمایی شیار 143.
مریلا زارعی به خاطر بازی درخشان در این فیلم موفق به کسب سیمرغ بلورین جشنواره فجر شد.

عکس/نانوایی سنتی مریلا زارعی
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


خواننده پاپ ایران داغدار دخترش شد +عکس
پنج شنبه 12 تير 1393 ساعت 13:24 | بازدید : 187 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

خواننده جوان پاپ در این شبهای ماه مبارک رمضان داغ دیده است این را می توان از متن حزن انگیزش متوجه شد

«دخترم «ضحا» تا دیشب چشم انتظارت بودم، ولی الان داغدارتم بابایی. چقدر دردودل باهات کردم از نامهربونی هایی که بهم شد و چیزی نگفتی، فقط شنیدی و شنیدی. بابارو ببخش که آزرده خاطرت کرد و هیچ… باز هم راضیم به رضای شما یا الله…»

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


عکس/آزادی‌های یواشکی مجری ژاپنی
پنج شنبه 12 تير 1393 ساعت 13:19 | بازدید : 180 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

عکش/آزادی‌های یواشکی مجری ژاپنی

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آرشیو مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 67
بازدید ماه : 68
بازدید کل : 10411
تعداد مطالب : 24
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان education و آدرس sohaibb.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 24
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 2
:: بازدید هفته : 67
:: بازدید ماه : 68
:: بازدید سال : 253
:: بازدید کلی : 10411